Saturday, July 9, 2011

AkU , dIA DaN KaMu

Aku adalah aku, dia adalah dia dan kamu adalah kamu, dia dan kamu bukan aku, tapi aku dan dia adalah kamu. Tetapi mengapa dia , aku dan kamu sahabat?. hehehe ayat pening and berbelit. Aku memang suke ayat berbelit baru pening cikit. kenape ramai orang suka hidup dalam keadaan serius selama 24 jam. ermmm.... What the fish!     pada aku hidup ini harus sentiase gembira tapi  kdang2 kene serius and sedih gak. Tapi bile kite happy je dalam melakukan ape2 kerje , life will be more easy. Tapi kalau kite masam je semuenye akan jadi complicated. Macam aku kat sini, dah la jauh dari family (jauh la sangat) , subjek pun leh tahan susah  , tapi aku tetap kene ceria, sebab bile aku cerie aku akan bersemangat. kadang2 orang keliling aku pandang serong gak yelah budak nie cerie je macam senget je. ahhhh, ape aku peduli , aku tak kacau korang or ejek korang . emmm, ramai orang yang suke menilai seseoang sebelum mengenali diri mereka dahulu (aku pn kdng2). hehehe...pastu rase menyesal bile salah nilai.... manusie2... aku kalau boleh nak kawan je ngan smue orang tapi adakah semue orang nk kawan ngan aku? hahaha ...tu xpenting yang penting kite ade kawan2 yg masih sudi berkawan n kongsi masalah dgan kite... x yah la nak  demand sgt nk kwn rmai .... nanti agy pening kepale .....

No comments:

Post a Comment